Arisa

Obudził mnie przenikliwy ból głowy. Jęknęłam i otworzyłam oczy. Najpierw widziałam wszystko jakby za mgłą, ale wkrótce ból trochę osłabł, a wzrok wyostrzył się znacznie. Rozejrzałam się dokoła. Byłam w jakiejś dziwnej celi, a właściwie pokoju, nie byłam pewna…
Pomieszczenie wyglądało niczym ogromny domek dla lalki Barbie. Wokół widziałam wiele odcieni różu. Wszystko tu było w tym kolorze, zarówno łóżko z baldachimem, na którym leżałam jak i klamki w drzwiach i oknach. Na toaletce leżało mnóstwo tubek i buteleczek z kosmetykami, a w kącie stała ogromna szafa z wymyślnymi sukniami. Zastanawiałam się, po co to wszystko? Kto mógł tego używać?
Odpowiedź na moje pytanie dostałam po jakimś kwadransie. Wtedy właśnie do pokoju weszło kilka osób. Jeden mężczyzna i dwóch ryboludzi. Cała trójka podeszła do mnie.
- Wstań – rozkazał władczo nieznajomy mężczyzna
Nie poruszyłam się.   
- Powiedziałem: WSTAŃ! - powtórzył dobitnie
Znowu nie zareagowałam.
Facet lekko machnął ręką, a rybole brutalnie postawili mnie na nogi.
- Teraz dobrze - facet uśmiechnął się złośliwie
- Czego ode mnie chcecie? – zapytałam, siląc się na spokój
- Musimy Cię przygotować
- Do czego?
Uśmiech mężczyzny zrobił się szerszy, a w jego oczach błysnęła czysta wredota.
- Nasza Pani musi być zadowolona z nowej zabawki
- Nie jestem niczyją zabawką! – krzyknęłam, a na mojej skórze pojawiły się błękitne iskierki prądu. 
- Oj, jaka temperamentna! – Zawołał rozbawiony - Kasandra będzie nią zachwycona!
Zaraz… Kasandra…? A więc ta „Pani” to jedna z Wielkiej Piątki! To jej służył Kraken i to ona cieszyła się tak groźną sławą…, Ale czy słusznie?
- Dobrze – zgodziłam się nieoczekiwanie, przybierając kamienny wyraz twarzy – Róbcie, co chcecie, a potem prowadźcie do swej Pani
- Czemu się zgadzasz? – zapytał podejrzliwie sługa demonki – Coś knujesz?
- A niby jak? – warknęłam niby to wściekła z powodu własnej bezsilności – Przecież nie mam żadnych szans na ucieczkę…
W rzeczywistości postanowiłam dobrowolnie oddać się Kasandrze na jakiś czas, dla zachowania pozorów. Podejrzewałam, że Pendragon już się zorientował, ze mnie nie ma i że znajdzie mnie zanim sytuacja wymknie się spod kontroli…, ale mężczyzna chyba uwierzył w moją rezygnację i pozorne „poddaństwo” bo kazał ryboludziom odejść.
Kiedy zamknęły się za nim drzwi, posadził mnie przed lustrem i zaczął robić dziwne rzeczy z moją twarzą i fryzurą. Nałożył na mnie, co najmniej kilo tapety! Potem powiedział, że mam siano zamiast włosów i wyjął z kufra perukę, którą wcisnął mi na głowę. Następnie przyszła kolej na sukienkę:
http://img.zszywka.pl/1/0105/thb_7622/suknie-ksiezniczki-.jpg
- Nie założę jej – zaprotestowałam
- Musisz – powiedział, a widząc upór w moich oczach dodał – Jak sama nie włożysz to ja to zrobię. Siłą.
Westchnęłam zrezygnowana i przebrałam się w sukienkę.

Po skończonej stylizacji rybole zaprowadzili mnie do swej Pani. Ta jednak chyba nie chciała ich widzieć, bo kiedy dotarliśmy przed ogromne drzwi jej komnaty czekał na nas posłaniec.
- Pani wydała rozkazy! – zapowiedział - Zabawkę mam zabrać ze sobą, a wy – wskazał na ryboludzi – Wynocha!
Tamci zaczęli coś mruczeć między sobą, ale w końcu odwrócili się i odeszli szybkim krokiem. Widocznie zbyt się bali by naprawdę protestować.
- Idziemy – służący szarpnął mnie za ramię
- W porządku - wyrwałam się – Umiem chodzić
Facet się wkurzył i chciał mi odpowiedzieć coś niezbyt przyjemnego, ale musiał się powstrzymać, bo ja już otworzyłam wielkie drzwi i wkroczyłam do środka z dumnie uniesioną głową.
Sala była ogromna i wyglądała, co najmniej dziwnie. Było w niej mnóstwo różu i tandetnych ozdóbek pomieszanych z drogocennymi klejnotami i okazałymi dziełami sztuki. Cóż… demonka nie miała zbyt wyrafinowanego gustu. Chyba tylko jej tron mógł kogokolwiek zachwycić. Nie był wielki, dlatego nie zauważyłam go od razu, ale zrobiono go ze srebra i kryształu, dzięki czemu lśnił, kiedy padał na niego choćby najmniejszy odblask światła.
Spodziewałam się, ze zobaczę Kasandrę siedzącą na swoim wspaniałym krześle, ale jej nie było. Zrobiłam kilka kroków w kierunku tronu, a w tym samym momencie usłyszałam jak ktoś zamyka za mną drzwi. Odwróciłam się na pięcie i wtedy ją zobaczyłam. Szła ku mnie tanecznym krokiem kilkuletniego dziecka, a jej twarz była śliczna i słodka. Na pierwszy rzut oka była naprawdę uroczym dzieckiem. Ale czemu wszyscy się jej tak bali? Postanowiłam zachować wszelkie środki ostrożności. Niech myśli, że nie stanowię zagrożenia.
- Witaj Kasandro – powiedziałam, kłaniając się lekko
- To ty jesteś moją nową zabawką? – zapytała dźwięcznie, a ja skinęłam głową – Wspaniale! – Mała klasnęła w dłonie i podbiegła do swojego tronu
- Chodź! Usiądź ze mną! – zawołała rozradowana – Napijemy się herbaty!
Zdezorientowana ostrożnie zbliżyłam się do tronu i usiadłam obok na mniejszym krześle, zachowując dystans od dziecka demona. Kasandra klasnęła w ręce, a potem podała mi filiżankę herbaty. Wolałam nie ryzykować trucizny czy narkotyku ukrytego w napoju, więc powiedziałam:
- Dziękuje, ale nie mam ochoty na herbatę
Zauważyłam, że mimo mojej grzeczności, odmowa nie spodobała się demonce, a przez jej twarz przebiegł grymas niezadowolenia i czegoś jeszcze….
– Poza tym nie wypada mi pić czegokolwiek przed moją panią – dodałam szybko żeby ją uspokoić – Przecież ja jestem tylko zabawką, a….
- Dosyć! – przerwała mi ostro
Zamilkłam zaskoczona. Zapadła niemal idealna cisza. Nagle dziewczynka wstała ze swego kryształowego krzesła i zbliżyła się szybko. Ku mojemu zaskoczeniu z niesamowitą siłą szarpnęła mnie za suknię tak, że musiałam się pochylić, a nasze twarze znalazły się na tym samym poziomie.
- Kim jesteś? – zapytała demonka, patrząc mi w oczy
Nie odpowiedziałam. Przestraszyłam się, że mnie rozpoznała. W końcu ja i Liranne jesteśmy do siebie bardzo podobne. Z drugiej strony byłam ucharakteryzowana, ale może zna skądś mój głos…?
- Pytam:, Kim jesteś?! – wrzasnęła
Już nie wyglądała jak mała, niewinna dziewczynka, ale mimo to nie zareagowałam.
- Jak Królowa pyta, sługa odpowiada! – ryknęła i uderzyła mnie w twarz tak, że poleciałam do tyłu razem z krzesłem.
Siła uderzenia była tak duża, że pochłonęła mnie ciemność…

- Obudź się plugawa sieroto!
Glos Kasandry dobiegał mnie jakby z oddali. Jęknęłam i otworzyłam oczy, ale mimo tego nie widziałam nic prócz rozmazanych plam, a demonka wyczuwając to, jeszcze bardziej się wkurzyła.
- No dalej! Nie denerwuj mnie jeszcze bardziej. Już i tak nie masz szans dożyć jutra skoro myślałaś, że mnie oszukasz! Naprawdę sądziłaś, ze nie rozpoznam, kim jesteś? Że nie domyślę się, po co przychodzisz?! Chcesz cofnąć urok, co? Odzyskać siostrę, tak?! Chyba oszalałaś! Skończysz gorzej od niej!
Po tych słowach poczułam mocne kopnięcie w brzuch. Ból mnie otrzeźwił. Jęknęłam i zwinęłam się w kłębek, a raczej spróbowałam się zwinąć, bo okazało się, że jestem związana i nie mam szans ruszyć się choćby o milimetr.
Oszołomiona spojrzałam dookoła i zorientowałam się, że we wcześniej pustej sali szaleje tłum służących. Wszyscy otaczali Kasandrę, dogadzali jej i słuchali rozkazów. Mimo wszelkich starań demonka była nadal naburmuszona i siedziała na swoim tronie, patrząc na wszystkich z jawną wrogością.
- Co…? – zaczęłam cicho, ale wtedy jeden ze służących odwrócił się w moją stronę i rozpoznałam Pendragona
A więc udało mu się mnie znaleźć! Odetchnęłam z ulgą, ale jednocześnie zaczęłam się martwić czy sam pokona Kasandrę mającą mnóstwo ryboli i straży na usługach. No i gdzie właściwie jest Michael Aleksander?
Zastanawiając się nad tym wszystkim, uważnie obserwowałam jak ukochany podchodzi do Kasandry z wypełnioną po brzegi tacą.
- Gdzie żeście to przygotowywali, co? Ile mogłam czekać? - burknęła niezadowolona demonka
- Do skutku Kasandro, do skutku. Cierpliwość popłaca. Jest wynagradzana – odparł bezczelnie
- Że co?! – Kasandra aż spurpurowiała ze złości - Jak ty się do mnie odnosisz!
- Jeżeli coś zrobiłaś Arisie to obiecuje, że ja się tobą pobawię – warknął i rzucił się na dziecko demona
Kasandra tylko się zaśmiała i pstryknęła palcami. W tej samej chwili Pendragona otoczyło około stu ryboudzi, odgradzając od swej Pani. Mój ukochany nie strapił się tym jednak. Ze zdziwieniem obserwowałam jak zamyka oczy i się koncentruje. W tym samym momencie pojawiło się ze sto klonów wampira. Rozpoczęła się walka, która nie trwała jednak zbyt długo. Dosłownie po trzech minutach straż Kasandry leżała pokotem u stóp wampira, który znowu był jednym chłopakiem, a nie setką.
Demonka widząc to, krzyknęła i próbowała uciec, ale chłopak przygwoździł ją do tronu i zaczął zmieniać kształt krzesła tak, że zrobiła się z niego klatka.
- No, a teraz czeka Cię podróż, panienko – wycedził – Uprzedzam, że miejsce, do którego trafisz nie będzie przyjemne. Lucas już tego dopilnuje…
Po tych słowach wampir szybko przeteleportował demonkę do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz