Polegli

Jako, że w bitwie "umarło" wiele osób, które napisały po kilka opowiadań, to ich karty wrzucam tu, a usuwam z zakładki.











Imię: David
Nazwisko: nie ma
Wiek: 17 lat
Charakter: tajemniczy, romantyczny, sprytny, odważny,
Rasa: demon
Moce: znikanie, teleportacja, telepatia, nieśmiertelność, zwinność, szybkość,
Drużyna: ciemni
Towarzysz: Mira





Krótka historia: Moja historia jest podobna do historii Michaela-mojego przyjaciela- tylko że ja odeszłem z własnej woli od naszego Pana.
Kontakt: Wilczyca12

- - -





Imię:Abigail
Nazwisko:Fox
Wiek:19lat
Charakter: miłą,zabawna,romantyczna,inteligentna,odważna(nie brawurowa),skryta w sobie,ostra
Rasa: smokołaczka
Moce: Kontrola obiektów,dematerializacja,niezwykła zwinność,czytanie z gwiazd
Drużyna: Ciemni
Towarzysz: orzesznica, Adele







Krótka historia:Wcześniej chodziłam do szkoły dla normalnych ludzi.Jednak była to szkoła sportowa i pewnego razy przed zawodami między szkolnymi musieli zbadać krew czy nie bierzemy dopingu.Kiedy badali mi krew zauważyli, że mam krew jaszczura.Bo w końcu jestem smokołakiem.Byli zdziwieni.Ja zamiast robić jakieś dziwne rzeczy i słuchać ich postanowiłam się zdematerializować.I przywędrowałam tu.Ciekawe jak mnie tu przyjmą...
Kontakt:
na howrse: wilqusia1234
na doggi-game:wilqusia1234

- - - 
Imię: Michael
Nazwisko: nieznane...
Wiek: 17 lat
Charakter: odważny, tajemniczy, sprytny, wredny,
Rasa: demon
Moce: znikanie, zmiana kształtu, hipnoza, silna telepatia, szybkość, zwinność, teleportacja, potrafi skontaktować się z duchami, ma wizje, nieśmiertelność.
Drużyna: Ciemni
Towarzysz: Drago (duch wilka)








Krótka historia; Nie ma rodziców... został stworzony przez potężnego demona. Demon ten uczył go mordować, walczyć, itp. Kiedy miał 16 lat demon znudził się nim i wysłał go do tej krainy. Michael nie był tym zadowolony ale nie miał innego wyjścia.
Login na doggi-game: Wilczyca12
 ---
Imię: Will
Nazwisko: nieznane....
Wiek: 17 lat
Wygląd: Wysoka (1.87 m), dobrze zbudowana, silna i o delikatnie elfich rysach, co jest dziwne, dlatego że jest wampirem. Pół-długie ciemne włosy zawsze ma spięte w niskiego kucyka. Nigdy nie nosi iście damskich ubrań. Woli spodnie, koszulę i czarny płaszcz z wielkim kapturem, z którym praktycznie się nie rozstaje. Oczy ma czarne. Nie da się odróżnić tęczówki od źrenicy. Karnacja ewidentnie indyjska. Na długiej twarzy tylko jedna, wręcz mlecznobiała blizna - od skroni aż po samą brodę, nadaje jej nieco agresywny wyraz.
Charakter: Zamknięta, nieufna, wredna
Rasa: Wampir
Moce: Długo by wymieniać...
Drużyna: Ciemni
Krótka historia: Urodzona w innym świecie. Wygnana z rodzinnego miasta. Przez całe dzieciństwo szuka swojego miejsca. Może nareszcie go znalazła.
Towarzysz: Smok, Mitsuko





Login na howrse: kawie14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz