Abigail - Moja historia

Jak już pewnie zauważyłeś na imię mi Abigail. Więc jesteś ciekaw jak historia się ze mną łączy. Tylko słuchaj uważnie, jeśli chcesz cokolwiek zrozumieć. Kiedy się urodziłam i mój ojciec zobaczył, że jestem smokołaczką porzucił moją matkę. W wieku 4 lat matka porzuciła mnie. Oskarżając, że PRZEZE MNIE tata odszedł. 15 lat byłam sama, niekochana, niechciana, porzucona. To 15 lat nauczyło mnie, że w życiu można wierzyć jednej osobie. Sobie. Nigdy już nikomu nie zaufam. To ufność wyrządziła mi krzywdę. Krzywdę, której nigdy nie zapomnę. To ufność i miłość są tym, czym świat człowieka rani. Dlatego nie ufam, nie kocham i nie będę ufać ani kochać. To te dwie rzeczy tworzą diabła. To na tyle. Jesteś zaskoczony moją historią? To nie wszystko. Oj nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz