Arlina - Nowe miejsce, nowi ludzie cz. 1

Przybyłam do tej szkoły w nie najlepszym humorze. Przynajmniej Lullaby siedziała spokojnie na moim ramieniu. Ona jest moim jedynym szczęściem w życiu, była ze mną, od kiedy straciłam rodziców.
Weszłam do szkoły nie oczekując dużo, niemal natychmiast spotkałam gościa wyglądającego niemal jak Jack Sparrow. Okazało się, że jest to Dragon Lynx, jedyny w swoim rodzaju nauczyciel WF-u, szermierki (już go kocham!) i opiekun Ciemnego Akademika. Zaprowadził mnie do pokoju, który miałam dzielić jeszcze z jedną dziewczyną. Oby była taka w miarę, czyli do przeżycia.
Rozpakowałam swój skromny dobytek i udałam się na zwiedzanie okolicy. Najbardziej spodobał mi się Las Wiosenny i Storczykarnia.  Było tam pięknie i zacisznie. Chciałam też wejść do Labiryntu, ale już kiedyś spotkałam Fauna i to mi wystarczy.
Wracając do pokoju zastanawiały mnie dwie rzeczy:, kim będzie moja współlokatorka i kiedy zaczną się lekcje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz